Sklep on-line

Pakiety serwisowe

W celu zapewnienia najwyższego poziomu niezawodności i bezpieczeństwa na wszystkich komputerach i serwerach w Państwa firmie proponujemy podpisanie ryczałtowej umowy serwisowej. Powierzenie nam obsługi informatycznej uwalnia Państwa od konieczności posiadania własnego wykwalifikowanego personelu informatycznego i pozwala efektywniej skupić się na podstawowej działalności. 

Rozumiemy jakie znaczenie ma sprawnie działający system informatyczny i jakie konsekwencje przynoszą nieoczekiwane przestoje. Dzięki umowie z naszą firmą jesteście Państwo spokojni o działanie swojej firmy. Naszą polityką jestzapobieganie potencjalnym problemom, a nie tylko doraźne ich usuwanie.

Współpracę z nami należy bardziej traktować jako rozszerzenie swojego biznesu. Nasi specjaliści opracowują dla Państwa nowe rozwiązania w oparciu o najnowsze technologie dostosowując je do specyfiki każdej organizacji.

W ramach usług nasi pracownicy dbają o: 

  • bieżące utrzymanie sprawności systemu informatycznego
  • instalację nowego sprzętu i oprogramowania
  • serwis posiadanego sprzętu
  • bezpieczeństwo danych
  • ochronę antywirusową
  • bezpieczeństwo sieci
  • administrację serwerami klienta
  • kontrolę legalności oprogramowania
  • doradztwo w kwestii wyboru optymalnych rozwiązań IT

Mamy dla Państwa kilka dostępnych planów wsparcia, z których każdy może być dostosowany do Państwa wymagań i potrzeb biznesowych.

 

Mini

Standard

Standard PLUS

Professional

Miesięczny wymiar pracy informatyka

2h

6 h

12h

24h

Dostępność wsparcia telefonicznego

Przydzielenie stałego opiekuna

Bieżąca administracja serwerami klienta

W ograniczonym zakresie

W ograniczonym zakresie

Pełna

Minimalna cena netto

180 zł

480 zł

840 zł

1440 zł

 

Poziomy jakości usług świadczonych w ramach powyższych pakietów.

 

 

Bronze

Silver

Gold

Waga problemu 1.

6 h

4 h

2 h

Waga problemu 2.

12 h

8 h

6 h

Waga problemu 3.

8 dni

4 dni

2 dni

Dopłata do ceny minimalnej pakietu

Brak dopłat

+ 15%

+ 30%

Waga problemu 1. – Awaria kluczowego elementu systemu, dotycząca dużej liczby użytkowników; poważny problem uniemożliwiający prowadzenie biznesu;

Waga problemu 2. – Awaria dotyka części użytkowników, nie uniemożliwia pracy tylko ją utrudnia;

Waga problemu 3. -  nie jest to awaria lecz prośba o zmianę konfiguracji, instalację lub poradę;

 

Dla przedsiębiorstw, których ilość pracowników, serwerów lub specyfika działania wymaga posiadania pracowników helpdesku na miejscu oferujemy pakiet Proffessional PLUS Gold zapewniający opiekę rezydentnego informatyka.  


doIT4u s.c.
ul. Bolesława Limanowskiego 7
32-020 Wieliczka

Usługi informatyczne | Kontakt | Mapa strony
© doIT4u Wszelkie prawa zastrzeżone