W celu zapewnienia najwyższego poziomu niezawodności i bezpieczeństwa na wszystkich komputerach i serwerach w Państwa firmie proponujemy podpisanie ryczałtowej umowy serwisowej. Powierzenie nam obsługi informatycznej uwalnia Państwa od konieczności posiadania własnego wykwalifikowanego personelu informatycznego i pozwala efektywniej skupić się na podstawowej działalności.
Rozumiemy jakie znaczenie ma sprawnie działający system informatyczny i jakie konsekwencje przynoszą nieoczekiwane przestoje. Dzięki umowie z naszą firmą jesteście Państwo spokojni o działanie swojej firmy. Naszą polityką jestzapobieganie potencjalnym problemom, a nie tylko doraźne ich usuwanie.
Współpracę z nami należy bardziej traktować jako rozszerzenie swojego biznesu. Nasi specjaliści opracowują dla Państwa nowe rozwiązania w oparciu o najnowsze technologie dostosowując je do specyfiki każdej organizacji.
W ramach usług nasi pracownicy dbają o:
Mamy dla Państwa kilka dostępnych planów wsparcia, z których każdy może być dostosowany do Państwa wymagań i potrzeb biznesowych.
|
Mini |
Standard |
Standard PLUS |
Professional |
Miesięczny wymiar pracy informatyka |
2h |
6 h |
12h |
24h |
Dostępność wsparcia telefonicznego |
|
|
|
|
Przydzielenie stałego opiekuna |
|
|
|
|
Bieżąca administracja serwerami klienta |
|
W ograniczonym zakresie |
W ograniczonym zakresie |
Pełna |
Minimalna cena netto |
180 zł |
480 zł |
840 zł |
1440 zł |
Poziomy jakości usług świadczonych w ramach powyższych pakietów.
|
Bronze |
Silver |
Gold |
Waga problemu 1. |
6 h |
4 h |
2 h |
Waga problemu 2. |
12 h |
8 h |
6 h |
Waga problemu 3. |
8 dni |
4 dni |
2 dni |
Dopłata do ceny minimalnej pakietu |
Brak dopłat |
+ 15% |
+ 30% |
Waga problemu 1. – Awaria kluczowego elementu systemu, dotycząca dużej liczby użytkowników; poważny problem uniemożliwiający prowadzenie biznesu;
Waga problemu 2. – Awaria dotyka części użytkowników, nie uniemożliwia pracy tylko ją utrudnia;
Waga problemu 3. - nie jest to awaria lecz prośba o zmianę konfiguracji, instalację lub poradę;
Dla przedsiębiorstw, których ilość pracowników, serwerów lub specyfika działania wymaga posiadania pracowników helpdesku na miejscu oferujemy pakiet Proffessional PLUS Gold zapewniający opiekę rezydentnego informatyka.
doIT4u s.c. |
Usługi informatyczne | Kontakt | Mapa strony |
© doIT4u Wszelkie prawa zastrzeżone |